maandag, maart 07, 2011

Nicole Volbeda

4

4 Response to Nicole Volbeda

Anoniem
7 maart 2011 om 15:00

deze ken ik al! Wat is de mistake? Dat je m na zoveel jaar pas online zet? ;P

7 maart 2011 om 15:06

when you see it, you'll shit bricks...:p

I loved this drawing for years until someone came up to me and says 'Dude, those ears are totally in the wrong place...' -_-'

I never noticed before!!!DOH!

Anoniem
8 maart 2011 om 02:53

oh fuck idd! :D hahaha maargoed.. het is toch gewoon een alien, en die hebben nogal rare oren... toch? :P

8 maart 2011 om 09:46

hhaah ow ik zat meer te kijken boven op haar hooft. ik dacht het is een beetje plat misschien maar kan nog. en ja weetje het zit wel laag die oren. maar niemand voldoet aan de standart dus ik zag eerst eigelijk niet eens.maar zal je haar in een voor aanzicht zou zien lag je wel rot denk hahah:P