zaterdag, april 02, 2011

Untangle Arts

3

3 Response to Untangle Arts

2 april 2011 om 07:48

nooooooh not all that expensive equipment!!!!

2 april 2011 om 12:34

haha ja je wel als het egt moet. daarom had ik ook niet een ding gekozen whaha. het ligt aan het gevaar

en hier de tekst
(EN) this time it were multiple questions that you needed to answer with out words. and it funny how the lefthand drawing turns out. I didn't expect I can draw with my left hand at all. and the strange ting was. that I was more annoyed by the fact that my hand was in the opposite way en blocking my view. than i was about the fact I didn't have the control I normally have. and in case you wondering what coning on on the bottom. that will be for a short animation where I will work on soon.

(NL) deze keer waren er meerde korte opdrachten die je moest uitbeelden zonder worden te gebruiken. en ik vont het wel grappig dat ik uberhaupt kon teken met mijn linkse hand het voelde een beetje vreemd om te doen maar wel heel leuk. en raarste er van vond denk nog wel dat ik vond dat mijn hand in de weg zat. terwijl gewoon gespiegeld is. en voor geval je af vraagt wat het onderste inhoudt dat is voor een klein animatie filmpje waar aan ga werken binnen kort.

18 april 2011 om 03:38

Hmm I really like this one!