dinsdag, februari 01, 2011

Nicole Volbeda

3

3 Response to Nicole Volbeda

1 februari 2011 om 15:02

het heeft een beetje een somber of oud sfeertje in zich. maar die dingen wil wel ook maar daar heb een tijdmachine voor nodig denk ik haha ik vindt de tijd zo snel gaan. maar met een beetje plannen lukt het ook wel.

2 februari 2011 om 13:05

Ja, ik ben helemaal verliefd op de filters van instagram. Ik heb dit lijstje gemaakt en opgehangen op mijn werkplek, boven het scherm van mijn laptop. Nu zie ik het iedere dag :)

Tot nu toe gaan nummer 1, 3 en 6 goed. De andere moet ik nog aan beginnen ;p

3 februari 2011 om 10:28

haha ja zoiets heb ook wel allen dan om de zo veel tijd als al mijn plannen in me hooft een beetje de boel blokkeren tot het werkelijk maken van iets.
en is dat instagram een programma dan of zo ?