dinsdag, februari 01, 2011

Maarten Boot

4

4 Response to Maarten Boot

1 februari 2011 om 15:11

maarte maarte toch je maakt er ook altijd weer enge monsters van je vrouwen haha

Anoniem
2 februari 2011 om 07:07

lol.. dit is echt precies hoe goede voornemens werken... ze zorgen ervoor dat je juist met de dingen bezig bent die je eigenlijk niet meer wilt. Beter maak je ook elke dag goede voornemens om dingen te doen die goed voor je zijn.. en af en toe ook gewoon bewust lekker even niet.. :D anyway.. maar ik kon mijn mening niet echt op tijd een a4tje krijgen, dus misschien moet ik ook niet zeuren.. ;)

2 februari 2011 om 12:58

Misschien inspireer ik maarten als monster vrouw :p

Iedere dag een goed voornemen nemen is een goed plan. Al is het maar iets kleins zoals de afwas doen :p

3 februari 2011 om 10:24

haha niet dat ik weet of je ochtend humeur hebt maar dat zal toch wel me vallen? whaha