dinsdag, februari 01, 2011

Untangle Arts

3

3 Response to Untangle Arts

2 februari 2011 om 13:08

Leuk dat je een commic hebt gemaakt! En volgens mij gaat je goede voornemen ook goed, ik zie steeds meer tekeningen online van je :)

Ik had alleen de laatste 2 plaatjes omgeruild omdat we (ik iig) van links naar rechts lezen. Ook al is de rechter groter ik blijf stug iedere keer de linker eerst lezen, maar misschien ligt het alleen aan mij :p

3 februari 2011 om 10:33

nee dat klopt dat was niet zo duidelijk. het pakte wat anders uit dan ik gehoopt had. maja daar leer je van.

ik heb trouwens er trouwens een subtiel pijltje bij gezet he whaha:P

en ja het gaat aardig goed tot ik weer met verf aan de gang ging. daar moet ik weer even in komen. dus het duurt heel even tot weer iets komt.

3 februari 2011 om 10:33
Deze reactie is verwijderd door de auteur.